28/4/2024 11:11 |
תחול הצעת הלוואה של 3%. |
| מחבר: | תחול הצעת הלוואה של 3%. (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 28/04/2024 | שעה: | 11:11:20 |
| האם אתה צריך הלוואה דחופה כדי לפתור את הצרכים הפיננסיים שלך? אנו מציעים הלוואות בטווח של $5,000.00 עד $50,000,000.00. אנחנו אמינים, חזקים, מהירים ודינמיים. אנו מציעים הלוואה של 3%, הגש עכשיו אם אתה צריך הלוואה: mutolacalo@gmail.com
| |
|
|
|
28/4/2024 11:10 |
הצעת הלוואה של 3%. |
| מחבר: | הצעת הלוואה של 3%. (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 28/04/2024 | שעה: | 11:10:28 |
| האם אתה צריך הלוואה דחופה כדי לפתור את הצרכים הפיננסיים שלך? אנו מציעים הלוואות בטווח של $5,000.00 עד $50,000,000.00. אנחנו אמינים, חזקים, מהירים ודינמיים. אנו מציעים הלוואה של 3%, הגש עכשיו אם אתה צריך הלוואה: mutolacalo@gmail.com
| |
|
|
|
25/4/2024 16:20 |
ר. ק. |
| מחבר: | ר. ק. (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 25/04/2024 | שעה: | 16:20:16 |
| שלום,
רכשתי חדר ילדים לפני חודשיים,
דיברנו על אספקה לפני פסח.
תיאמו איתי אספקה לשבוע אחרי פורים, הגיעו, אבל חלק משמעותי מהארון לא היה באורך המתאים כך שהשאירו לי חלקי ריהוט לא מורכבים בחדר והלכו,
נדנדתי להם במייל מתי מגיעים שוב כדי לדעת שאכן יהיה לי חדר חדש לפסח, שבוע לפני פסח נמאס לי והתקשרתי אליהם לוודא שהם זוכרים,
כמובן שאמרו לי שאני יכולה לשכוח מ"לפני פסח" הבהרתי להם שזה יסתיים בתביעה ואז הם ניאותו להגיע, הגיעו ביום חמישי האחרון לפני פסח, והפעם - החלק היה ברוחב לא תואם...
למעשה -
החדר החדש שימש עד היום כ"מחסן", נתקעתי עם חפצים ברחבי הבית שאין להם מקום בחדר בגלל חלקי הריהוט שמונחים בו, אבל גם אין ארון שיכיל אותם כי הארון לא מורכב.
הילדים מאוכזבים נורא ונאלצתי לפצות אותם בדרכים אחרות,
ומעל הכל - ביום שישי, כמה ימים לפני פסח נאלצתי לנקות בשיגעון את חדר הילדים השני שתכננתי לסגור לחלוטין בחג...
החנות טוענת שהם עמדו בזמני האספקה, כיוון שהביאו את הריהוט בזמן,
ועכשיו הם צריכים לתת "שירות" לתקן את הטעון טיפול, אני טוענת שזה לא נקרא אספקה, הייתי מעדיפה שישאירו לי חדר ריק מאשר שימלאו לי אותו בחלקי ריהוט לא מורכבים,
מה החוק אומר?
אני זכאית לפיצויים על האיחור המשוגע הזה? (הזמנה חודשיים לפני פסח!, ויגיע רק אחרי)
תודה! | |
|
|
|
17/4/2024 21:08 |
דן |
| מחבר: | דן (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 17/04/2024 | שעה: | 21:08:33 |
| דרושים לעבודה היברידית עם משכורת מטורפת!!!! בכתיבה, הזנת תוכן, קלדנות, הזנת נתונים, ועוד
אין צורך בניסיון קודם
עבודה מהבית עם משכורת מטורפת (הכנסה נוספת למי שרוצה לעבוד חצי יום)
ניתן להגיע ל13,000 ומעלה
אין צורך בניסיון קודם ❤️ ✅
לפרטים שילחו לנו הודעה בוואטספ 055-7042211 | |
|
|
|
17/4/2024 14:17 |
ישראל נלחמת בהונאות רשת |
| מחבר: | ישראל נלחמת בהונאות רשת (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 17/04/2024 | שעה: | 14:17:21 |
|
4. עקוב באופן יזום על ידך, אל תשב בחיבוק ידים ותמתין לעדכונים, לפחות פעם בשבוע עקוב אחר השתלשלות המקרה בפייפאל או בערוץ דרכו שילמת ובדוק אם אתה מתבקש לספק מידע נוסף. הספק מכיר היטב את השתלשלות העניינים והוא יזין מידע כוזב כדי לנצל לרעה את המערכת. שים לב שבשלב זה כל מידע שתשלח נקרא אך ורק על ידי הספק, לא על ידי שירות התשלומים, הם יכנסו לתמונה רק אם המקרה יגיע לשלב שבו נציג מטעמם חייב לבדוק את המקרה ואז הוא יקרא את כל החומרים ששני הצדדים שלחו. אל תסתפק בשליחת מידע דרך האתר, התקשר ודרוש טיפול, הסבר את מהות המקרה, זה חשוב כדי לעורר את הנציג לפעול מעבר לנדרש ממנו במקרה רגיל של ויכוח בין ספק ללקוח. ספר על היקף ההונאה ודרוש שמחלקת הביטחון של הארגון תקבל עדכון. עמוד על זכותך לקבל את ההגנה שהם מחויבים לתת לך על פי חוק ואל תתייאש גם אם חולפים שבועות רבים ולא קורה שום דבר.
5. ככל שהדבר אפשרי שלח לנו פרטים כדי שנוכל לעקוב, אנחנו זמינים במייל הרשום מטה ונשמח לקבל את שם האתר, מועד הרכישה ושם ספק התשלומים, את מספרי הטלפון וכתובות המייל בהם הספק השתמש ונשמח לשמוע גם על השתלשלות העניינים. אין שום צורך לשלוח לנו פרטים חסויים, בוודאי שלא את מספר כרטיס אשראי שלך וגם אין צורך במספר הטלפון שלך או אפילו בשמך האמיתי, שם פרטי או אפילו כינוי בהחלט מספיקים.
בשלב מסוים אנחנו מתכוונים לחשוף את זהות האנשים ולהגיש תלונה במשטרה, בשלב כזה נשלח לכם עדכון בכל הערוצים כולל במייל חוזר ונציע לכם להשתתף בתלונה כך שאם לא בא לכם לפרט נשמח לקבל מכם אפילו הודעה קצרה שנעקצתם ושאת מבקשים שנעדכן אתכם בהתפתחויות.
לרמאים יש לנו מסר אחד, אנחנו נפיל אתכם, וזה יכאב, אתם יכולים כמובן להגיב כאן עם השטויות הרגילות שלכם, אנחנו מחוסנים, גם הלקוחות שעקצתם לא מתרשמים מההודעות המזויפות שלכם שנכתבות כביכול על ידי לקוחות מאושרים.
בהצלחה!
"ישראל נלחמת בהונאות רשת"
IsraelFightOnlieScam@outlook.com
| |
|
|
|
17/4/2024 14:16 |
ישראל נלחמת בהונאות רשת |
| מחבר: | ישראל נלחמת בהונאות רשת (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 17/04/2024 | שעה: | 14:16:21 |
| להלן מספר צעדים פשוט שלא דורש מכם הרבה כדי לקבל חזרה את כספכם:
1. צור קשר עם ספק התשלומים אם יש כזה כמו פייפאל למשל, ואם אין אז עם חברת האשראי שלך. אפשר ליצור קשר עם פייפאל גם באמצעות הטלפון, כנס לחשבון שלך, לחץ על צור קשר, בחר בשיחה טלפונית והתקדם לפי ההוראות. אם אין חברת תשלומים מסוג זה צור קשר עם חברת האשראי ובטל את העסקה, בלי זה לא תקבל את כספך חזרה.
2. עם ביטול העסקה הספק יצור אתך קשר באמצעות אימייל וטלפון ויפתח במסע איומים והפחדות, החל מתביעה ועבור באיום להגיע אליך הביתה שהרי יש לו את כתובת המשלוח. אל תתרגש, אם הספק היה מעז לתבוע או להראות את פרצופו אז הבעיה היתה נפתרת מזמן. עליך פשוט להתעלם, הקלט את השיחה אם אפשר, תן להם להשתלח ואז נתק את הטלפון, בין אם הם מזדהים בתור הספק או כחברת הגביה או כחברת האשראי שלך. הם יתקשרו לטלפון וגם לווטסאפ שלך ממספרים שונים, הם ישלחו אימיילים ממקורות שונים, הכל בא מאותו מקום, הדבר הנכון הוא פשוט להתעלם.
3. בשלב מסוים שירות התשלומים יבדוק את נכונותך להחזיר את הסחורה, תמיד השב שאתה מוכן לעשות זאת. היה ותגיע לשלב זה, בצע את ההחזרה באמצעות דואר רשום או דואר שליחים אבל רק עם כזה שיש מספר לו מעקב. תעד את מספר המעקב ודווח אותו לשירות התשלומים. מה שיקרה בהמשך זה שהספק לא יאסוף את החבילה או יטען שהתכולה אינה מה ששלח או כל שטות אחרת, אי לכך תעד גם את התכולה כך שתוכל להציג את התמונות אם תידרש לכך.
המשך בפוסט הבא. | |
|
|
|
17/4/2024 14:14 |
ישראל נלחמת בהונאות רשת |
| מחבר: | ישראל נלחמת בהונאות רשת (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 17/04/2024 | שעה: | 14:14:34 |
| בניגוד לטענה שלהם, הם מעולם לא תבעו אף אחד וגם לא הפעילו את חברה הגבייה שהם פונים בשמה מהטעם הפשוט שכל פעולה כזו תחשוף אותם וכפי שאפשר להבין, גם חברת הגביה בה הם "משתמשים" כלל לא קיימת. יותר מאשר הם רמאים, הם פחדנים עלובים וזה משחק לטובתנו.
האתרים מציעים מגוון עצום של מוצרים מקוריים, של מגוון יצרני ענק בתחום ההלבשה וההנעלה, הבשמים והביגוד, וזה לכשעצמו לא סביר בעליל, אין שוק כזה בארץ ולא מדובר בסניף של גורם זר שיש לו באמת יכולות כאלה. בפועל, אין להם בכלל שרשרת אספקה ובמקרים בהם זה מתאפשר הם שולחים ללקוחות זיוף מעלי אקספרס ומשתמשים בפרטי המשלוח כהוכחה לכאורה להשלמת ההזמנה וכך מנסים לבטל את תלונות הלקוחות - הלקוח הזמין אדידס, הלקוח קיבל אדידס, המקרה נסגר לרעת הלקוח.
במקרים בהם הם לא יכולים לספק את שהוזמן הם שולחים מוצר אחר או לא שולחים שום דבר. כאשר המוצר עולה ללקוח 450 ש"ח והוא מקבל במקרה הטוב זיוף מ-AE שעלה 10 דולר כולל משלוח, יש להם רווחיות יפה מאוד גם אם יש אחוז גבוה של ביטולים וזיכויים שהם נדרשים לבצע.
כאשר לקוחות מסרבים לבטל תלונה הם מתקשרים באופן סדרתי ומעיק וצורחים על הלקוחות, שולחים אימיילים והודעות ווטסאפ מאיימות, משתמשים בתז שהם אוספים בחלק מהאתרים כדי לאתר פרטים על אותו לקוח ומאיימים עליו גם בדרך זו.
פנייה לבית המשפט אינה פתרון כי אין את מי לתבוע, גם תלונה במשטרה תהיה חסרת תועלת, לא מדובר בפשע שמוגדר באג'נדה של המשטרה כדורש חקירה. האתר לא מזוהה עם אף ישות ברת תביעה והדרך היחידה להילחם בהם היא לפעול בשלווה ונחישות ובעיקר לא לחשוש, אין ממה.
המשך בפוסט הבא.
| |
|
|
|
17/4/2024 14:13 |
ישראל נלחמת בהונאות רשת |
| מחבר: | ישראל נלחמת בהונאות רשת (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 17/04/2024 | שעה: | 14:13:54 |
| המדריך למלחמה בהונאות ביגוד, בשמים, הנעלה ועוד: UGG STORE, MAYERS ודומיהם
יש המון פוסטים בנושא בטווח של שנים אחורה, על אותם אתרים ואותם זיופים, ואף אחד לא עושה דבר בנושא. עוד ועוד קורבנות תמימים נופלים בפח. מה עושים?
נתחיל בכך שבעלי האתרים המדוברים אינם ישות מוכרת בשום צורה, הם לא מאוגדים כחברה בע"מ כפי שהם טוענים לא פעם ובוודאי שאינם מזדהים בשמם האמיתי כשהם טורחים להתקשר אליכם. הם פועלים מתחת לרדאר באמצעות סימים לא רשומים ודומיינים חבויים בכתובת סתמית, ואם הם מפרסמים כתובת או שם חברה אז תמצאו שהכתובת סתמית והחברה בשמה הם משתמשים לא קשורה אליהם בשום צורה.
לאתרים ולבעליהם אין ולא היתה אף פעם חנות פיזית בשום מקום בעולם, וכאשר הם מוסרים כתובת לצורך החזרת מוצרים - לא תמצאו בה שום דבר שקשור אליהם והחבילות בחלק מהמקרים חוזרות מחוסר דרישה.
מדובר בקבוצה שפועלת ממספר אחרי אינטרנט, חלקם זהים וחלקם בעלי נראות דומה, הם עובדים עם מספר ספקים לסליקת כרטיסי אשראי בארץ ובעולם והם יודעים איך לתמרן את אותם ספקים כדי להביא עסקה שהוגש נגדה ערעור לכלל הצלחה. כשזה לא קורה, וזה לא קורה בהרבה מקרים, הם נוקטים באיומים קשים והטרדות בלתי חוזרות של הלקוחות עד שחלק מהם מבטל את הערעור מחשש להסתבך.
להלן רשימה חלקית של האתרים:
class-deal.co.il
mallshoes.co.il
mayers.co.il
ugg-store.co.il
ugg-store.co.il
uggstore.co.il
uggstores.co.il
uglyshuz.com
המשך בפוסט הבא.
| |
|
|
|
11/5/2023 19:18 |
צרכנית |
| מחבר: | צרכנית (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 11/05/2023 | שעה: | 19:18:56 |
| רכשתי נעלי אדידס סמבה באתר Mayers
החברה מתיימרת למכור סניקרס מקוריות של שלל חברות מוכרות. לאחר כמה שבועות שהנעל אצלי והרגשתי שמשהו לא בסדר- חקרתי לעומק והבנתי שהנעליים שלי מזויפות. בית העסק מכחיש וממשיך לטעון שהן מקוריות (ללא כל הוכחה מצדם)
בזמן הזה רכשתי את אותו הדגם מאדידס ישירות- הפלא ופלא כשהשוויתי בניהן אכן ניכר כי הנעליים ממאירס מזוייפות.
אני בטוחה שאני לא הצרכנית היחידה שנפלה בפח הזה, אשמח אם יש כאן צרכנים נוספים שקנו באתר בכדי להגיש תביעה ייצוגית.
| |
|
|
|
12/5/2023 03:06 |
יהונתן |
| מחבר: | יהונתן (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 12/05/2023 | שעה: | 03:06:24 |
| שלום,
אם מה שאת אומרת זה נכון ואכן את חוששת שהנעליים מזויפות, תנהגי כך -
אני ממליץ לך להגיש תביעה קטנה אישית, ובכדי להגיש תביעה קטנה תצטרכי להרים את נטל הראייה ולספק הוכחות באופן הבא:
1. תביאי חוות דעת בכתב של רשת נעליים מוכרת רצוי אדידס עצמה שאכן מבדיקה שנערכה על ידם הנעליים אכן מזוייפות. כיוון שהשופט לא מומחה בנעליים ולא יודע להבחין בין מקורי או זיוף.
2.תשמרי כל תיעוד אפשרי לרבות הקבלה, צלמי מסך מהאתר שכותב שהן מקוריות.
3.תפני שוב לשירות לקוחות בטענה שזה לא מקורי ואת רוצה לבטל את העסקה והכי חשוב תקליטי את השיחה.
*לעניין תובענה ייצוגית פני לעו''ד
אין האמור לעיל מהווה לייעוץ משפטי, הכותב אינו עו''ד.
בהצלחה, יהונתן.
אין לי קשר למועצה
| |
|
|
|
18/5/2023 10:13 |
המועצה לצרכנות |
| |
|
2/8/2023 07:46 |
נעלי אדידס סמבה מזויפות! |
| מחבר: | נעלי אדידס סמבה מזויפות! (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 02/08/2023 | שעה: | 07:46:37 |
| גם אני וחברה רכשנו ממאיירס נעלי אדידס סמבה והבנו מהר מאוד שהמוצר הוא זיוף! התחיל בזה שהמותג על הספידה נמחק לגמרי אחרי פעמים בודדות של שימוש והמשיך בזה שמצאנו עוד סממנים לכך שהן אכן מאוד דומות למכור, זיוף טוב אבל לא אחר מזיוף! כמובן שפנינו אליהם והם מכחישים ולא נותנים שום הוכחה לכך שהן מקוריות. | |
|
|
|
24/8/2023 19:29 |
לובה |
| מחבר: | לובה (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 24/08/2023 | שעה: | 19:29:47 |
| גם אני רכשתי נעלי סמבה מחברה Mayers.
מסתבר שהן מזוייפות. בדיוק אותן בעיות. לא ניתן לסרוק את הקוד של הנעל. הסוליה לא בצבע הנכון.
בפנים הכול נמחק.
אשמח מאוד להצטרף לתלונה מולם. | |
|
|
|
19/1/2024 21:15 |
מילאני |
| מחבר: | מילאני (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 19/01/2024 | שעה: | 21:15:54 |
| 0544900808 אני בדרך לתביעה ייצוגית תפנו אלי
| |
|
|
|
5/2/2024 13:37 |
אירנה כראדי |
| מחבר: | אירנה כראדי (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 05/02/2024 | שעה: | 13:37:10 |
| רכשתי נעליי ג׳ורדן לילד וגם הם לא מקוריות והתקלפו אחרי שהילד נעל אותם פעם אחת | |
|
|
|
18/2/2024 22:47 |
שירי בגלר |
| מחבר: | שירי בגלר (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 18/02/2024 | שעה: | 22:47:28 |
| גם אני רכשתי שני זוגות של אדידס סמבה מזוייפים
כשפניתי אליהם הם הכחישו
מה עושים ? | |
|
|
|
20/2/2024 17:26 |
GAL GUR |
| מחבר: | GAL GUR (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 20/02/2024 | שעה: | 17:26:03 |
| גם אני שמתי לב שקניתי מהם נעלים מזויפות אחרי שבדקתי בכמה אתרים וסרטונים האם הן באמת מזויפות לפני שאני מבקשת מהם מענה ותמורה על הסכום ששילמתי בשביל לקבל נעל **מקורית** | |
|
|
|
5/3/2024 09:32 |
GAL GUR |
| מחבר: | GAL GUR (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 05/03/2024 | שעה: | 09:32:58 |
| נוצר קשר לגבי תביעה , גם אצלי הנעליים מזויפות (וודאי) דיברתי איתם וכמובן שהם יגידו שלא כי אי אפשר להודות בדבר כזה. רציתי לברר גם כאן אם יש משהו בתהליך לגבי החברה הזאת.. אשמח להיות חלק | |
|
|
|
26/3/2024 06:49 |
מיטל ברגרין 0548182419 |
| מחבר: | מיטל ברגרין 0548182419 (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 26/03/2024 | שעה: | 06:49:42 |
| גם אני קניתי מהם נעלי סניקרס והם מזוייפות אשמח להצטרף לתביעה מולם | |
|
|
|
1/4/2024 15:11 |
נעמי לוי |
| מחבר: | נעמי לוי (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 01/04/2024 | שעה: | 15:11:30 |
| אני גם קניתי אצלם, לאמא שלי יש את אותן נעליים והגיעו שונה לגמרי מהנעלים של אמא שלי. מזויף לחלוטין. אשמח להצטרף לתביעה | |
|
|
|
5/9/2023 14:33 |
טליה |
| מחבר: | טליה (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 05/09/2023 | שעה: | 14:33:05 |
| אני גם חוששת שהנעליים שקניתי מהן מזוייפות. קראתי שניתן לזהות באמצעות מספר סידורי שבנעל מקורית אמור להיות שונה בין נעל ימין לנעל שמאל. אכן בכל נעלי האדידס המקוריות שרכשתי מאדידס ישירות המספר הסידורי בנעליים שונה ובנעל שרכשתי מהן הוא זהה בשתי נעליים.
פניתי אליהם והם מכחישים שהמוצר מזוייף ואומרים שדווקא ברוב הנעליים של אדידס המספר הסידורי זהה. אמרתי להם שאבדוק זאת מול אדידס וכך אני מתכוונת לעשות. | |
|
|
|
8/1/2024 15:50 |
איליה |
| מחבר: | איליה (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 08/01/2024 | שעה: | 15:50:15 |
| גם אני כנראה "נעקצתי" על ידי החברה הזו. יש מצב שנתארגן ביחד לתביעה? | |
|
|
|
21/1/2024 15:37 |
לימור |
| מחבר: | לימור (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 21/01/2024 | שעה: | 15:37:07 |
| היי,
גם אני רכשתי נעלי אדידס סמבה באתר Mayers
וגם אני כמו כל מי שהגיב על ההודעה הזו נעקצתי וגיליתי שהן מזויפות.
אשמח להצטרף לתביעה ייצוגית נגדם.
| |
|
|
|
19/2/2024 13:56 |
רוזי |
| |
|
21/2/2024 08:24 |
שי |
| מחבר: | שי (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 21/02/2024 | שעה: | 08:24:56 |
| בהנחה ואכן מזוייפות, נשמח להצטרף. גם אנחנו רכשנו מהם סמבה | |
|
|
|
22/2/2024 13:09 |
נעלים מזוייפות |
| מחבר: | נעלים מזוייפות (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 22/02/2024 | שעה: | 13:09:12 |
| גם אני רכשתי נעלי אדידס סמבה וחוששת שהם מזוייפות. האתר מכחיש בכל תוקף וסירב לתת לי החזר כספי למרות שלא ננעלו.
אשמח להיצטרף לתביעה ייצוגית או לקבל כל הנחיה באיך להגיש תביעה פרטינית מולם. חשוב להפיץ את הבשורה | |
|
|
|
28/2/2024 11:28 |
אנונימי |
| מחבר: | אנונימי (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 28/02/2024 | שעה: | 11:28:36 |
| אני קניתי ב24.12 נעל של VEJA מהם והיא הגיעה לי ב29.1 מעלה לחודש (הם מתחייבים לעד 14 ימי עסקים) , בנוסף לזה לא נעלתי את הנעל ולא נוצאתי אותה חוץ מאתמול שרציתי לשים אותן לאירוע משפחתי ,ושמתי נעל אחת ופשוט הנעל קטנה במידה שתיים לפחות !! ביקשתי להחליף מידה כי אני כן רוצה את הנעל אבל הם אומרים שאין להם את המידה . אז דרשתי א תכספי בחזרה ומפה הם פשוט מתנערים מאחריות וטוענים שאי אפשר להחזיר נעל שאצלי מעל 30 יום (אם הולכים על דיוק אז עדיין לא עבר ימים מאז שקיבלתי) פשוט בושה שהם לא מוכנים להחזיר לי את הנעל והם מנסים לערבב אותי | |
|
|
|
17/3/2024 23:02 |
פשוט להתלונן לפייפאל |
| |
|
18/3/2024 23:12 |
Ann Lee |
| מחבר: | Ann Lee (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 18/03/2024 | שעה: | 23:12:18 |
| Mayers is a total fraud - NEVER buy anything from
these thieves and lairs
I bought several pairs of shoes from them and had them tested by expert - they are ALL FAKE shoes!
Mayers continues to lie and you’d be a fool to buy ANYTHING from these people.
מאיירס היא הונאה מוחלטת - לעולם אל תקנו שום דבר
מהגנבים האלה
קניתי מהם כמה זוגות נעליים ובדקתי אותם על ידי מומחה - כולן מזויפות!
מאיירס ממשיכים לשקר.
100% נעליים מזויפות -
| |
|
|
|
17/4/2024 14:08 |
ניסיון |
| |
|
14/4/2024 13:01 |
בני |
| מחבר: | בני (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 14/04/2024 | שעה: | 13:01:59 |
| קיבלתי משלוח מחו"ל, חברת המשלוחים שלחה לי הודעות SMS אך לא קיבלתי אותם כי יש לי מספר כשר.
לאחר זמן ממשוך שלא קיבלתי את המשלוח הצלחתי ליצור אתם קשר, וכעת הם דורשים סכום גבוה לתשלום עלויות אחסנה עקב הזמן הממושך שלא עניתי לפניותיהם.
האם יש חוק שדורש מחברות לשלוח הודעות קוליות למספר כשר?
| |
|
|
|
3/4/2024 12:25 |
רחלי |
| מחבר: | רחלי (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 03/04/2024 | שעה: | 12:25:26 |
| רכשתי מוצר דרך המתנות של העבודה גריל גז, לא היה רשום בשום מקום שיש צורך שטכנאי ירכיב את המוצר, לא היה את המדבקה שתמיד יש על הקופסא.
בשירות לקוחות של החברה שלחו לי סרטון הרכבה וזה מה שעשינו, הרכבנו לפי הסרטון.
עכשיו הם טוענים כי רק טכנאי יכול להתקין ושאין אחריות
מה אפשר לעשות?
לא נאמר לי על ידם בשירות לקוחות, בסרטון לא אמרו כלום והם טוענים שמכיוון שזה חוק ידוע הם לא מחויבים לעדכן אותי על זה, והם לא מחויבים לרשום את זה בשום מקום. האם זה נכון?
| |
|
|
|
3/4/2024 08:59 |
ליאן |
| מחבר: | ליאן (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 03/04/2024 | שעה: | 08:59:51 |
| ביצעתי עסקה מולם ביום חמישי האחרון, ועשיתי כבר טיפול אחד, אני מעוניינת לבטל מסיבות כלכליות. הם טוענים שאני לא יכולה לבטל אבל בכל מקום אחר ששאלתי אמרו שאפשר לבטל כל עוד לא עברו שבועיים מביצוע העסקה הראשונית. אני יכולה לשלם רק על הטיפול שעשיתי ולבטל את שאר העסקה? | |
|
|
|
1/4/2024 20:30 |
אוהד |
| מחבר: | אוהד (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 01/04/2024 | שעה: | 20:30:20 |
| אשמח להבין את עמדתכם בגין חיוב נוסף בתשלום על תשלום טבק באשראי | |
|
|
|
1/4/2024 13:51 |
שני בן ורון |
| מחבר: | שני בן ורון (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 01/04/2024 | שעה: | 13:51:30 |
| ביצעתי הזמנה ב29.1 של שלושה מוצרים, הם התחייבו לספקם עד 18.3
אני יזמתי שיחה כמה ימים לפני התאריך הספקה משום שהחברה לא יצרה קשר.
בטלפון נאמר לי שמוצר אחד מתעכב ולכן יסופקו כל המוצרים עד תאריך 26.3
כמובן שגם הפעם הם לא יצרו קשר לעדכן שכלל המוצר לא הגיע לארץ והוא יגיע רק ב20.4
ביקשתי שיסופקו המוצרים שהגיעו לארץ ויתאמו איתי מועד משלוח אך גם את זה הם לא עשו
כרגע אני בבית ריק ללא הריהוט האם אני זכאית לפיצוי? | |
|
|
|
1/4/2024 13:49 |
שני בן ורון |
| מחבר: | שני בן ורון (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 01/04/2024 | שעה: | 13:49:45 |
| ביצעתי הזמנה ב29.1 של שלושה מוצרים, הם התחייבו לספקם עד 18.3
אני יזמתי שיחה כמה ימים לפני התאריך הספקה משום שהחברה לא יצרה קשר.
בטלפון נאמר לי שמוצר אחד מתעכב ולכן יסופקו כל המוצרים עד תאריך 26.3
כמובן שגם הפעם הם לא יצרו קשר לעדכן שכלל המוצר לא הגיע לארץ והוא יגיע רק ב20.4
ביקשתי שיסופקו המוצרים שהגיעו לארץ ויתאמו איתי מועד משלוח אך גם את זה הם לא עשו
כרגע אני בבית ריק ללא הריהוט | |
|
|
|
31/3/2024 14:45 |
יעל |
| מחבר: | יעל (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 31/03/2024 | שעה: | 14:45:03 |
| דרושה נציגה לשירות לקוחות
עבודה מהבית
40 לשעה
מענה ללקוחות דרך וואצאפ ומייל
פרטים בוואטספ 055-7042211 | |
|
|
|
25/3/2024 18:29 |
אפרת |
| מחבר: | אפרת (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 25/03/2024 | שעה: | 18:29:34 |
| דרושים במיידי לעבודה מהבית! (גברים ונשים) מתאים לכל מי שמחפש עבודה בעקבות המצב! הזמן נקבע על ידיכם במהלך היום! אנו מספקים את החומר.. (עבודות בתחום, קלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים).
הירשמו חינם לאתר שלנו - https://www.avoda-mehabait.co.il/ | |
|
|
|
21/3/2024 18:40 |
מעיין כהן |
| מחבר: | מעיין כהן (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 21/03/2024 | שעה: | 18:40:10 |
|
דרוש/ה לחברה גדולה ומובילה, נציג טלפוני לעבודה מהבית,שכר ותנאים מעולים! לפרטים שילחו לנו הודעה בוואטספ 055-7042211
| |
|
|
|
12/3/2024 17:29 |
בר |
| מחבר: | בר (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 12/03/2024 | שעה: | 17:29:52 |
| בעלי קנה לי מתנה בושם מרשת גוד פארם. הוא חיפש את הבושם וראה שאין טסטר, המוכר אמר לו שזה הבושם החדש שאותו מראים בפרסומת. בעלי קנה וכשפתחתי גיליתי שזה סוג אחר של הבושם ולא כמו שבפרסומת . אחרי שעתיים חזרתי לחנות ולא נתנו לי להחזיר כי הניילון היה פתוח למרות שלא זרקתי אותו הוא היה פתוח רק בחלק העליון, בבושם עצמו לא השתמשתי בכלל ישר ראיתי שזה הבושם עם פקק בצבע אחר והחזרתי חזרה לקופסא. אחת המוכרות בחנות עצמה אמרה לי שהבושם החדש בכלל לא קיים אצלם במגוון וסתם גרמו לבעלי לקנות את הבושם הזה. אמרו לי לפנות לשירות לקוחות ולקבל אישור החזרה חריג מהם. הנציגה של השירות לקוחות מחזיקה אותי כבר במשך 3 ימים רצופים אומרת שתתקשר ולא מתקשרת ויוצא שאני רודפת אחריה וכל פעם אומרת לי שהיא תחזור אלי בעוד כמה שעות ולא חוזרת. ביקשתי לדבר עם המנהל מעליה ועד עכשיו לא חזר אלי אף אחד. כשאני מנסה להתקשר שוב לשירות לקוחות הם לא עונים למספר. הם גורמים לעוגמת נפש ואני כבר מתוסכלת מהמצב וזה כבר לא קשור להחזרה שם הבושם אלא לכל המצב שהם גורמים ללקוחות שלהם ועובדים על כולם. | |
|
|
|
27/7/2020 21:34 |
מזל |
| מחבר: | מזל (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 27/07/2020 | שעה: | 21:34:29 |
| כותבת כאן בנוסף לפתיחת תלונה .
רצינו להחליף את מזרן עמינח שברשותנו למזרון SIMONS . חיפשנו חנויות שמוכרים מזרני SIMONS והגענו לחנות המפעל בכפר סבא. כשהגענו לחנות הצביע המוכר על דגם שנקרא פיקאסו ששייך לSIMONS ואמר שזה הדגם הכי טוב. המזרן היה קצת יקר 8500 שקלים אבל חשבנו שכיוון שמדובר בחברת סימונס הידועה, כנראה זה מראה שהמוצר מצויין. למזרן הייתה שכבת נוחות, ניסינו אותו והוא היה בסדר. רצינו לנסות עוד מזרונים אבל המוכר אמר : "אלה לא SIMONS" ועל מזרונים אחרים "אלה קשים מידיי".
ראינו בבירור שהוא מנסה לגרום שאנחנו נקנה רק את המזרן הזה . התלבטנו, יצאנו החוצה וחיפשנו באינרנט מזרני SIMONS . ראינו שיש כ- 75 דגמים של מזרני SIMONS המוצעים למכירה בארץ אבל לא קיים הדגם שעליו הצביע המוכר - פיקאסו. בכל זאת לא חשבנו שיש כאן בעייה כיוון שמדבר בחנות של SIMONS ובטח כל המזרנים טובים ולכן הזמנו. קיבלנו את המזרן לפני שבוע. מלכתחילה המזרן היה לא נוח ולא כפי שהרגשנו בחנות. אי הנוחות הייתה בדרגה כזו שאחרי יומיים נאלצתי לישון במיטה אחרת בבית . כשהתחלנו לחשוב מה קרה ואיך יכול להיות שקנינו מזרן SIMONS כל כך יקר והוא לא נוח, עלה בנו חשד שבכלל לא קנינו מזרן SIMONS וההוכחות הן:
על שכבת הנוחות רשום אומנם הדגם פיקסו אבל אין שום זכר למילה SIMONS .
אם המזרן הוא אכן של SIMONS , איך הוא לא מופיע בין uהדגמים של מזרוני סימונס שקיימים בארץ?
3.אין לוגו על המזרן שתחת שכבת הנוחות.
4.מזרוני סימונס שראיתי באינטרנט הם מבד עבה ואיכותי והמזרן שלנו יש לו גימור מבד דק שנראה עומד להישחק כל רגע
היום פניתי לשירות הלקוחות של חברת מערכות נוחות שזו החברה שמצויינת על הפרוספקט שקיבלתי ביום הגעת המזרן ( כל השיחות שהיו לי היום עם חברה זו מוקלטות.). אמרתי את טענותיי ושאני רוצה להחזיר את המוצר , הם אמרו שבעניין של נוחות אין על מה לדבר על החזרת המזרן ולגבי SIMONS הם טוענים שהם מייצרים את המזרנים בארץ =A2ם חומרים של SIMONS . אז למה הם מוכרים במחירים אסטרונומיים מזרן שיש בו רק חומרים של SIMONS וששכבת הנוחות שלו מיוצרת בארץ ללא קשר לSIMONS והיא הרי עיקר המזרן. אני מצרפת את חשבונית הקניית שהיא הדבר היחיד שקיבלנו בעת קניית המזרן. כשהגיע המזרן לא קיבלנו שום אישור או קבלה מסוימת, רק פרוספקט של SIMONS שכל אחד יכול להביא מכל מקום.
כמו כן מצולמת התווית שמודבקת על שכבת הנוחות שאין בה שום זכר ל SIMONS .
אני חוזרת ומציינת שאין לי שום עניין להחליף את המזרן כיוון שהוא היה הכי יקר בחנות ושאר המזרנים כדברי המוכר הם לא של SIMONS או קשים אז במה אחליף? | |
|
|
|
28/7/2020 12:57 |
מזל |
| מחבר: | מזל (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 28/07/2020 | שעה: | 12:57:47 |
| בנוסף לנאמר לעיל . הלכנו היום לחנות המפעל. ראינו שם את המזרן המקורי עם התוויות של החברה עליו בהשוואה למה שקנינו (אותו דגם) ללא שום תווית של החברה המקורית . זאת ועוד בחנות המפעל אמרו לנו שהיינו צריכים לקבל תעודת משלוח. הסברנו שלא קיבלנו ובבדיקה שנוצרה התברר שהמוביל לא נתן לנו בכלל תעודה אלא חתם בעצמו (!!) על הטופס בשם בעלי עם חתימה מזויפת משלו כך שכביכול קיבלנו את המזרן והסכמנו עליו. | |
|
|
|
28/7/2020 16:55 |
המועצה לצרכנות |
| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 28/07/2020 | שעה: | 16:55:38 |
| שלום רב מזל,
בנוסף לפנייתך למועצה לצרכנות אני מציעה כי תפני גם לרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, האחראית על אכיפת חוקי הגנת הצרכן על מנת שתיתן את דעתה בעניין, להלן הקישור לאתר הרשות:
https://www.gov.il/he/departments/consumer_protection_and_fair_trade_authority | |
|
|
|
29/7/2020 21:37 |
מזל |
| מחבר: | מזל (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 29/07/2020 | שעה: | 21:37:54 |
| פניתי לאגודת הצרכן וסחר הוגן. הם ענו לי שלא לכל הפניות הם מטפלים ולכן אני רוצה שתמשיכו את הטיפול בענייני.
ישנה גם התפתחות נוספת החל מאתמול. דבר ראשון הלכנו לחנות בעלי ואני כדי לבקש מהמוכר אורן את הכסף בחזרה. כשהתבוננו בחנות במזרן שהזמנו חשכו עיננו- המזרן שאותו הזמנו ונמצא בחנות שונה מאוד מהמזרן שקיבלנו. הוא גבוה יותר, איכותי, מצורפת לו תווית של SIMMONS. המזרן שקיבלנו הוא נמוך, הבד שסביבו בד דק ולא איכותי . צילמנו את המזרן בחנות ואת המזרן בבית. כיתבו לי בבקשה איך אוכל לצרף את התמונות לתלונה הקודמת שהגשתי .תלונה מספר 713211.
במהלך השהיה בחנות ביקשנו את כספנו בחזרה, אורן המוכר לא הסכים ואז פנינו לשירות לקוחות והפקידה אמרה לי "אבל חתמת על תעודת המשלוח" . אציין שהשיחה הזו מוקלטת אצלי וכן כל השיחות שניהלתי ביום ראשון עם אורן ושירות הלקוחות. עניתי לפקידה שלא קיבלנו תעודת משלוח והדבר היחיד שקיבלנו עם המזרן הוא פרוספקט ישן של חברת סימונס. היה ויכוח כי הפקידה לא האמינה לי
לכן היא שלחה לי במייל את תעודת המשלוח שכביכול קיבלתי. . מתברר שהמוביל שאל את בעלי מה הת.ז שלו .ואז הוא חתם בשמו בטאבלט שלו (של המוביל) בלי להראות לבעלי במה מדובר והלך. כלומר הוא חתם בתעודה בלי להראות לנו וזייף חתימה של בעלי.החתימה שלו לא דומה לחתימה של בעלי בכלל.
גם צילומי המזרנים וגם תעודת המשלוח קיימים אצלי. בבקשה להגיד לי לאן לשלוח אותם.
תודה מזל | |
|
|
|
30/7/2020 07:56 |
המועצה לצרכנות |
| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 30/07/2020 | שעה: | 07:56:11 |
| שלום רב מזל,
לעניין שאלתך בדבר:
"... כיתבו לי בבקשה איך אוכל לצרף את התמונות לתלונה הקודמת שהגשתי .תלונה מספר 713211..."- באפשרותך לצרף את המסמכים בקישור שלהלן:
https://www.consumers.org.il/category/S_CRM
(תחת הכותרת: "הוספת מסמכים לתלונה שכבר הוגשה") | |
|
|
|
2/8/2020 14:29 |
מזל |
| מחבר: | מזל (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 02/08/2020 | שעה: | 14:29:22 |
| שלום אבקש לדעת מה קורה בעניין התלונה שלי על מזרן שרימו אותי. אני לא ישנה על המזרן ואני ממש סובלת | |
|
|
|
3/8/2020 13:51 |
המועצה לצרכנות |
| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 03/08/2020 | שעה: | 13:51:46 |
| שלום רב מזל,
פנייתך הועברה לאחראית בתחום.
| |
|
|
|
4/8/2020 19:13 |
מזל |
| |
|
11/3/2024 21:58 |
שלום יצחקי |
| מחבר: | שלום יצחקי (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 11/03/2024 | שעה: | 21:58:03 |
| מזרנים זה עולם קשה (תרתי משמע)
כל אחד אומר שהמזרן הזה יותר טוב מהקודם.
בעיני שם המשחק זה מבחר. ככל שלחנות יש יותר אפשרויות ככה יותר סיכוי שתצא משם שמח.
יש חנות ממש טובה בשם סליפ IN. היא ממוקמת בראשון לציון אבל עושה משלוחים אונליין (למרות שאני תמיד ממליץ לבוא לנסות)
יש להם את כל המותגים כולל סימונס, סילי, פולירון, מזרני קיסריה ועוד
ממליץ עליהם מאוד שווה לנסות שם.
https://sleep-in-r.co.il/product-category/%d7%9e%d7%96%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d/ | |
|
|
|
11/3/2024 21:59 |
שלום יצחקי |
| מחבר: | שלום יצחקי (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 11/03/2024 | שעה: | 21:59:00 |
| מזרנים זה עולם קשה (תרתי משמע)
כל אחד אומר שהמזרן הזה יותר טוב מהקודם.
בעיני שם המשחק זה מבחר. ככל שלחנות יש יותר אפשרויות ככה יותר סיכוי שתצא משם שמח.
יש חנות ממש טובה בשם סליפ IN. היא ממוקמת בראשון לציון אבל עושה משלוחים אונליין (למרות שאני תמיד ממליץ לבוא לנסות)
יש להם את כל המותגים כולל סימונס, סילי, פולירון, מזרני קיסריה ועוד
ממליץ עליהם מאוד שווה לנסות שם.
https://sleep-in-r.co.il/product-category/%d7%9e%d7%96%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d/ | |
|
|
|
|